EANS-Stimmrechte: AIRE GmbH & Co. KGaA / Veröffentlichung gemäß § 26 Abs. 1 WpHG mit dem Ziel der europaweiten Verbreitung

Mitteilung nach § 27a Abs. 1 WpHG (Wesentliche Beteiligung)

Angaben zum Mitteilungspflichtigen:
-----------------------------------

Name: The U.S. Department of the Treasury Sitz: Washington, D. C., Staat: Vereinigte Staaten von Amerika The U.S. Department of the Treasury, Washington, D.C., United States of America,

has notified us in accordance with sec. 27a WpHG of the following on 25 May 2012:

1. The U.S. Department of the Treasury does not pursue any objectives of its own in relation to the indirect acquisition of voting rights in AIRE GmbH & Co. KGaA.

2. With respect to the funding of the acquisition of the voting rights in AIRE GmbH & Co. KGaA, the U.S. Department of the Treasury refers to the notification pursuant to sec. 27a para. 1 WpHG of American International Group, Inc. and its subsidiaries dated 23 May 2012.

Ende der Mitteilung euro adhoc

Emittent: AIRE GmbH & Co. KGaA Speicherstrasse 55 D-60327 Frankfurt am Main Telefon: +49 (0)69 97 11 3225 FAX: +49 (0)69 97 11 3204 Email: info@aig-ire.de WWW: http://www.aig-ire.de Branche: Finanzdienstleistungen ISIN: DE0006344211 Indizes: CDAX, Classic All Share, Prime All Share Börsen: Freiverkehr: Berlin, München, Hamburg, Düsseldorf, Stuttgart, Regulierter Markt/Prime Standard: Frankfurt Sprache: Deutsch

OTS-ORIGINALTEXT PRESSEAUSSENDUNG UNTER AUSSCHLIESSLICHER INHALTLICHER VERANTWORTUNG DES AUSSENDERS | OTB0022