euro adhoc: Heiler Software AG / Veröffentlichung gemäß § 26 WpHG Abs. 1 Satz 1 mit dem Ziel der europaweiten Verbreitung

Angaben zum Mitteilungspflichtigen:

Name: siehe unten Sitz: siehe unten Staat: siehe unten

Angaben zum Emittenten:
-----------------------

Name: Heiler Software AG Adresse: Mittlerer Pfad 5, 70499 Stuttgart Sitz: Stuttgart Staat: Deutschland

19.12.2008

Holder: FiveT Investment Management, Grand Cayman, Cayman Islands, British West Indies

Interest in: Heiler Software AG, Stuttgart, Germany

We hereby give notice, pursuant to § 21 para. 1 of the WpHG, that on 12th December 2008 the voting interest held by FiveT Investment Management Limited in Heiler Software AG, Stuttgart, Germany, fell below the threshold of 3% and now amounts to 2,99% (348.536 of the voting shares out of a total 11.617.896 voting rights) on this day. These voting rights are attributable to us in accordance with section 22 para. 1 sent. 1 No. 6 of the WpHG by "FiveMore Fund Limited".

Holder: FiveMore Fund Ltd., M&C Corporate Services Limited, George Town, Grand Cayman, Cayman Islands, British West Indies

Interest in: Heiler Software AG, Stuttgart, Germany

We hereby give notice, pursuant to § 21 para. 1 of the WpHG, that on 12th December 2008 the voting interest held by FiveMore Fund Limited in Heiler Software AG, Stuttgart, Germany, fell below the threshold of 3% and now amounts to 2,99% (348.536 of the voting shares out of a total 11.617.896 voting rights) on this day.

Ende der Mitteilung euro adhoc

Emittent: Heiler Software AG Mittlerer Pfad 5 D-70499 Stuttgart Telefon: +49 (0)711 13984-0 FAX: +49 (0)711 13984510 Email: info@heiler.com WWW: http://www.heiler.com Branche: Software ISIN: DE0005429906 Indizes: CDAX, Prime All Share, Technologie All Share Börsen: Regulierter Markt/Prime Standard: Börse Frankfurt, Freiverkehr: Börse Berlin, Börse Hamburg, Börse Stuttgart, Börse Düsseldorf, Börse München Sprache: Deutsch

OTS-ORIGINALTEXT PRESSEAUSSENDUNG UNTER AUSSCHLIESSLICHER INHALTLICHER VERANTWORTUNG DES AUSSENDERS | OTB0006