euro adhoc: SAF AG / Veröffentlichung gemäß § 26 WpHG Abs. 1 Satz 1 mit dem Ziel der europaweiten Verbreitung

Angaben zum Mitteilungspflichtigen:

Name: Powe Capital Management Sitz: London W1S 4HA Staat: Grossbritannien

Angaben zum Emittenten:
-----------------------

Name: SAF AG Adresse: High-Tech-Center 2 / Bahnstrasse 1, 8274 Tägerwilen Sitz: Tägerwilen Staat: Schweiz

13.11.2007

Powe Capital Management hat der SAF AG wie folgt mitgeteilt:

Notification pursuant to Sec. 21 para. 1 WpHG

1. We hereby give notice, pursuant to § 21 para. 1 of the WpHG, that on 8th November, 2007 the percentage holding of the voting rights held by Powe Capital Management, LLP in SAF AG fell below the threshold of 3% and at that date amounted to 2.89% (159,976 shares). All of those voting shares are attributable to Powe Capital Management, LLP pursuant to § 22 para. 1 sent 1 no. 6 WpHG.

2. We hereby give notice, pursuant to § 21 para. 1 of the WpHG, that on 8th November, 2007 the percentage holding of the voting rights held by Principia Europe (Master) Ltd in SAF AG fell below the threshold of 3% and at that date amounted to 2.89% (159,976 shares).

Ende der Mitteilung euro adhoc

Emittent: SAF AG High-Tech-Center 2 / Bahnstrasse 1 CH-8274 Tägerwilen Telefon: +41 (0)71 666 79 48 FAX: +41 (0)71 666 79 40 Email: investorrelations@saf-ag.com WWW: http://www.saf-ag.com Branche: Software ISIN: CH0024848738 Indizes: Technologie All Share, Prime All Share Börsen: Amtlicher Markt/Prime Standard: Börse Frankfurt, Freiverkehr: Börse Berlin, Börse Stuttgart, Börse Düsseldorf, Börse München Sprache: Deutsch

OTS-ORIGINALTEXT PRESSEAUSSENDUNG UNTER AUSSCHLIESSLICHER INHALTLICHER VERANTWORTUNG DES AUSSENDERS | OTB0035