EANS-Stimmrechte: Fraport AG Frankfurt Airport Services Worldwide / Veröffentlichung gemäß § 26 Abs. 1 WpHG mit dem Ziel der europaweiten Verbreitung

Mitteilung nach § 21 Abs. 1 WpHG (Aktie)

Angaben zum Mitteilungspflichtigen:

Name: Taube Hodson Stones Partners LLP Sitz: London Staat: United Kingdom

Taube Hodson Stonex Partners LLP, London, United Kingdom gives notice, pursuant to sec. 21 para. 1 of the WpHG, that on 08 April 2011 their voting interest in Fraport AG Frankfurt Airport Services Worldwide, Frankfurt am Main, Germany, fell below the threshold of 3% and on this date amounted to 2.995% (2,753,297 voting rights) on this day.

2.995% of the voting rights (2,753,297 voting rights) are attributed to Taube Hodson Stonex Partners LLP in accordance with sec. 22 para. 1 sent. 1 no. 6 of the WpHG.

Ende der Mitteilung euro adhoc

Emittent: Fraport AG Frankfurt Airport Services Worldwide D-60547 Frankfurt am Main Telefon: +49 (0)69 690-74842 FAX: +49 (0)69 690-74843 Email: investor.relations@fraport.de WWW: http://www.fraport.de Branche: Transport ISIN: DE0005773303 Indizes: Midcap Market Index, MDAX, CDAX, Classic All Share, HDAX, Prime All Share Börsen: Börse: Luxembourg Stock Exchange, Regulierter Markt/Prime Standard: Frankfurt, Freiverkehr: Berlin, Hamburg, Stuttgart, Düsseldorf, Hannover, München Sprache: Deutsch

Stefan J. Rüter
Head of Finance & Investor Relations