EANS-Stimmrechte: SAF AG / Veröffentlichung gemäß § 26 Abs. 1 WpHG mit dem Ziel der europaweiten Verbreitung

Mitteilung nach § 21 Abs. 1 WpHG (Aktie)

Angaben zum Mitteilungspflichtigen:

Name: s. Meldungstext Sitz: New York Staat: USA

Der SAF AG wurde am 17.03.2011 wie folgt mitgeteilt:

Hereby we inform you pursuant to Section 21 (1) Securities Trading Act (Wertpapierhandelsgesetz) that on March 16, 2011, the shareholding imputed to Arnhold and S. Bleichroeder Holdings Inc. (the parent company of First Eagle Investment Management, LLC), New York, USA, of voting rights in SAF Simulation, Analysis and Forecasting AG, High-Tech Center 2, Bahnstrasse 1, CH-8274 Tägerwilen, Switzerland has decreased below the 3 percent threshold and that it currently is imputed to hold 0,00 percent of the voting rights in this company (0 out of 5,538,650 outstanding voting shares). These voting rights are attributed to Arnhold and S. Bleichroeder Holdings, Inc. pursuant to Section 22 (1) sentence 2 and Section 22 (1) sentence 1 no. 6 Securities Trading Act.

Furthermore, First Eagle Investment Management, LLC, New York, USA, hereby informs you pursuant to Section 21 (1), 24 Securities Trading Act that on March 16, 2011, our shareholding in SAF Simulation, Analysis and Forecasting AG, High-Tech-Center 2, Bahnstrasse 1, CH-8274 Tägerwilen, Switzerland has decreased below the 3 percent threshold and amounts 0,00 percent of the voting rights (0 out of the 5.538,650 outstanding voting shares). These voting rights are attributed to us, a wholly-owned subsidiary of Arnhold and S. Bleichroeder Holdings. Inc. pursuant to Section 22 (1) sentence 1 no. 6 Securities Trading Act.

Ende der Mitteilung euro adhoc

Emittent: SAF AG High-Tech-Center 2 / Bahnstrasse 1 CH-8274 Tägerwilen Telefon: +41 (0)71 666 79 48 FAX: +41 (0)71 666 79 40 Email: investorrelations@saf-ag.com WWW: http://www.saf-ag.com Branche: Software ISIN: CH0024848738 Indizes: Prime All Share, Technology All Share Börsen: Regulierter Markt/Prime Standard: Frankfurt, Freiverkehr: Berlin, Stuttgart, Düsseldorf, München Sprache: Deutsch

Philipp Zielke
CFO