EANS-Stimmrechte: Delticom AG / Veröffentlichung gemäß § 26 Abs. 1 Satz 1 WpHG mit dem Ziel der europaweiten Verbreitung

Angaben zum Mitteilungspflichtigen:

-----------------------------------

Name: siehe Mitteilungstext Sitz: siehe Mitteilungstext Staat: siehe Mitteilungstext

Angaben zum Emittenten:
-----------------------

Name: Delticom AG Adresse: Brühlstraße 11, 30169 Hannover Sitz: Hannover Staat: Deutschland

1. On August 16, 2010, SMALLCAP World Fund, Inc., Los Angeles, USA, has notified us pursuant to 21 (1) WpHG that its percentage of voting rights in Delticom AG, Hanover, Germany, exceeded the threshold of 5% and amounted to 5.18% of the voting rights (612,765 voting rights) as of August 12, 2010.

2. On August 16, 2010, Capital Research and Management Company, Los Angeles, USA, has notified us pursuant to 21 (1) WpHG that its percentage of voting rights in Delticom AG, Hanover, Germany, exceeded the threshold of 5% and amounted to 5.18% of the voting rights (612,765 voting rights) as of August 12, 2010.

5.18% (612,765 ordinary shares) of all voting rights in Delticom AG were attributed to Capital Research und Management Company pursuant to section 22 (1) sent. 1 no. 6 WpHG. Of those voting rights arising from 612,765 ordinary shares (5.18%) were held by SMALLCAP World Fund, Inc., Los Angeles, USA, which is thus a shareholder holding a stake of 3% or more in the voting rights in Delticom AG.

Ende der Mitteilung euro adhoc

Emittent: Delticom AG Brühlstraße 11 D-30169 Hannover Telefon: +49 (0)511 93634 8903 FAX: +49 (0)511 336116 55 Email: info@delti.com WWW: http://www.delti.com Branche: E-Commerce ISIN: DE0005146807 Indizes: SDAX, CDAX, Classic All Share, Prime All Share Börsen: Regulierter Markt/Prime Standard: Frankfurt, Freiverkehr: Berlin, Stuttgart, Düsseldorf, München Sprache: Deutsch

OTS-ORIGINALTEXT PRESSEAUSSENDUNG UNTER AUSSCHLIESSLICHER INHALTLICHER VERANTWORTUNG DES AUSSENDERS | OTB0027