EANS-Stimmrechte: Delticom AG / Korrektur: Veröffentlichung gemäß § 26 Abs. 1 Satz 1 WpHG mit dem Ziel der europaweiten Verbreitung

Angaben zum Mitteilungspflichtigen:

-----------------------------------

Name: Siehe Mitteilungstext Sitz: Siehe Mitteilungstext Staat: Siehe Mitteilungstext

Angaben zum Emittenten:
-----------------------

Name: Delticom AG Adresse: Brühlstraße 11, 30169 Hannover Sitz: Hanover Staat: Deutschland

Correction of the release of a voting rights announcement according to article 26, section 1.1 WpHG (Securities Trading Act) with the aim of a Europe-wide distribution from May 11, 2010

On 5 May 2010, the stake of Capital Research and Management Company, Los Angeles, USA, in the voting rights in Delticom AG, Hanover, Germany, exceeded the threshold of 3%. On the date, Capital Research and Management Company held 3.11% (368,702 ordinary shares) in relation to all voting rights in Delticom AG (voting rights arising from 11,839,440 ordinary shares (Stammaktien)). Delticom AG has issued ordinary shares only.

3.11% (368,702 ordinary shares) of all voting rights in Delticom AG (voting rights arising from 11,839,440 ordinary shares) were attributed to Capital Research und Management Company pursuant to section 22 (1) sent. 1 no. 6 WpHG. Of those voting rights arising from 368,702 ordinary shares (3.11%) were held by SMALLCAP World Fund, Inc., Los Angeles, USA, which is thus a shareholder holding a stake of 3% or more in the voting rights in Delticom AG.

Ende der Mitteilung euro adhoc

Emittent: Delticom AG Brühlstraße 11 D-30169 Hannover Telefon: +49 (0)511 93634 852 FAX: +49 (0)511 336116 55 Email: info@delti.com WWW: http://www.delti.com Branche: E-Commerce ISIN: DE0005146807 Indizes: SDAX, CDAX, Classic All Share, Prime All Share Börsen: Regulierter Markt/Prime Standard: Frankfurt, Freiverkehr: Berlin, Stuttgart, Düsseldorf, München Sprache: Deutsch

OTS-ORIGINALTEXT PRESSEAUSSENDUNG UNTER AUSSCHLIESSLICHER INHALTLICHER VERANTWORTUNG DES AUSSENDERS | OTB0018