EANS-Stimmrechte: Klöckner & Co SE / Veröffentlichung gemäß § 26 Abs. 1 Satz 1 WpHG mit dem Ziel der europaweiten Verbreitung

25.09.2009

Angaben zum Mitteilungspflichtigen:

Name: FIL Investments International Sitz: Hildenborough Staat: United Kingdom

Angaben zum Emittenten:
-----------------------

Name: Klöckner & Co SE Adresse: Am Silberpalais 1, 47057 Duisburg Sitz: Duisburg Staat: Deutschland

On behalf of the below mentioned entity we have been notified of the following:

According to section 21 para 1 WpHG FIL Investments International, Hildenborough, United Kingdom, has fallen below the treshold of 3% of the voting rights in Klöckner & Co SE on September 23, 2009 and amounts to 2.99% of the voting rights in Klöckner & Co SE on that day, corresponding to 1,992,965 voting rights.
All voting rights in Klöckner & Co SE were attributed to FIL Investments International pursuant to section 22 (1) sentence 1 no. 6 WpHG.

weitere (freiwillige) Angaben:
contact: Helmut Geisen ++49 203 307 2007

Ende der Mitteilung euro adhoc

Emittent: Klöckner & Co SE Am Silberpalais 1 D-47057 Duisburg Telefon: +49(0)203-307-0 FAX: +49(0)203-307-5000 Email: info@kloeckner.de WWW: http://www.kloeckner.de Branche: Metallindustrie ISIN: DE000KC01000 Indizes: CDAX, Classic All Share, Prime All Share Börsen: Regulierter Markt/Prime Standard: Frankfurt, Freiverkehr: Berlin, Hamburg, Stuttgart, Düsseldorf, München Sprache: Deutsch

OTS-ORIGINALTEXT PRESSEAUSSENDUNG UNTER AUSSCHLIESSLICHER INHALTLICHER VERANTWORTUNG DES AUSSENDERS | OTB0024