EANS-Stimmrechte: SAF AG / Veröffentlichung gemäß § 26 Abs. 1 Satz 1 WpHG mit dem Ziel der europaweiten Verbreitung

17.09.2009

Angaben zum Mitteilungspflichtigen:

Name: s. Mitteilungstext Sitz: Luxemburg Staat: Luxemburg

Angaben zum Emittenten:
-----------------------

Name: SAF AG Adresse: High-Tech-Center 2 / Bahnstrasse 1, 8274 Tägerwilen Sitz: Tägerwilen Staat: Schweiz

Der SAF AG wurde am 16.9.2009 wie folgt mitgeteilt:

Voting rights notification pursuant to section 21 (1) WpHG:

Farringdon Fund I (FFI)
Luxembourg, Grand Duchy of Luxembourg

Bahnstr. 1, 8274 Tägerwilen, Switzerland

Pursuant to section 21 (1) WpHG, I hereby notify that my percentage of voting rights in SAF Simulation, Analysis and Forecasting AG fell below the thresholds of 5% and 3% on September 4th, 2009 and amounts to 0.00% (0 voting rights) on this day.

Farringdon Capital Management Switzerland SA (FCMS)
Geneva, Switzerland

Bahnstr. 1, 8274 Tägerwilen, Switzerland

We, Farringdon Capital Management Switzerland SA (FCMS) hereby give notice, pursuant to Sect. 21 para.1 of the WpHG that on September 4th, 2009 our voting interest in SAF Simulation, Analysis and Forecasting AG fell below the thresholds of 5% and 3% and amounts to 0.00% [0 voting rights] on this day.

Farringdon Capital Management SA (FCML)
Luxembourg, Grand Duchy of Luxembourg

Bahnstr. 1, 8274 Tägerwilen, Switzerland

We, Farringdon Capital Management SA (FCML) hereby give notice, pursuant to Sect. 21 para.1 of the WpHG that on September 4th, 2009 our voting interest in SAF Simulation, Analysis and Forecasting AG fell below the thresholds of 5% and 3% and amounts to 0.00% [0 voting rights] on this day.

Ende der Mitteilung euro adhoc

Emittent: SAF AG High-Tech-Center 2 / Bahnstrasse 1 CH-8274 Tägerwilen Telefon: +41 (0)71 666 79 48 FAX: +41 (0)71 666 79 40 Email: investorrelations@saf-ag.com WWW: http://www.saf-ag.com Branche: Software ISIN: CH0024848738 Indizes: Prime All Share, Technologie All Share Börsen: Regulierter Markt/Prime Standard: Frankfurt, Freiverkehr: Berlin, Stuttgart, Düsseldorf, München Sprache: Deutsch

OTS-ORIGINALTEXT PRESSEAUSSENDUNG UNTER AUSSCHLIESSLICHER INHALTLICHER VERANTWORTUNG DES AUSSENDERS | OTB0007