euro adhoc: SAF AG / Korrektur: Veröffentlichung gemäß § 26 WpHG Abs. 1 Satz 1 mit dem Ziel der europaweiten Verbreitung

Angaben zum Mitteilungspflichtigen:
-----------------------------------

Name: Powe Capital Management LLP, s. Mitteilungstext Sitz: London W1S 4HA Staat: Great Britain

Angaben zum Emittenten:
-----------------------

Name: SAF AG Adresse: High-Tech-Center 2 / Bahnstrasse 1, 8274 Tägerwilen Sitz: Tägerwilen Staat: Schweiz

15.11.2007

Powe Capital Management LLP hat der SAF AG wie folgt mitgeteilt:

Notification pursuant to Sec. 21 para. 1 WpHG

1. We hereby give notice, pursuant to § 21 para. 1 of the WpHG, that on 8th November, 2007 the percentage holding of the voting rights held by Powe Capital Management LLP in SAF AG fell below the threshold of 3% and at that date amounted to 2.89% (159,976 shares). All of those voting shares are attributable to Powe Capital Management LLP pursuant to § 22 para. 1 sent 1 no. 6 WpHG.

2. We hereby give notice, pursuant to § 21 para. 1 of the WpHG, that on 8th November, 2007 the percentage holding of the voting rights held by Principia Europe (Master) Fund Ltd in SAF AG fell below the threshold of 3% and at that date amounted to 2.89% (159,976 shares).

The address of Principia Europe (Master) Fund Ltd. is

George Town
Cayman Islands
British West Indies