euro adhoc: Salzgitter AG / Korrektur: Veröffentlichung gemäß § 26 WpHG Abs. 1 Satz 1 mit dem Ziel der europaweiten Verbreitung

Angaben zum Mitteilungspflichtigen:
-----------------------------------

Name: Putnam Investments Sitz: Boston, Massachusetts Staat: United States of America

Angaben zum Emittenten:
-----------------------

Name: Salzgitter AG Adresse: Eisenhüttenstraße 99, 38239 Salzgitter Sitz: Salzgitter Staat: Deutschland

01.06.2007

Rücknahme der Veröffentlichung vom 12.02.2007

Die Putnam Investments, Boston, MA, United States of America hat der Salzgitter Aktiengesellschaft am 22.05.2007 Folgendes mitgeteilt:

In the name and on behalf of our subsidiaries Putnam Investment Management, LLC located at One Post Office Square Boston, Massachusetts USA and The Putnam Advisory Company, LLC also located at One Post Office Square Boston, Massachusetts USA, we herewith withdraw our notification of 5 February 2007 regarding the holding of voting rights held in Salzgitter AG, Eisenhüttenstraße 99, 38239 Salzgitter, according to §§ 21, 22 WpHG, because we were not subject to any shareholding disclosure obligations. None of the aforementioned subsidiaries held 3 % or more of shares with voting rights in Salzgitter AG. Putnam Investment Management LLC and the Putnam Advisory Company, LLC qualify as sister companies within the Putnam group. An aggregation of voting rights at the level of sister companies is not required.

Der Vorstand der Salzgitter AG
Salzgitter, 01.06.2007

Ende der Mitteilung euro adhoc

Emittent: Salzgitter AG Eisenhüttenstraße 99 D-38239 Salzgitter Telefon: +49 (0) 5341-21-3783 Email: info@salzgitter-ag.de WWW: http://www.salzgitter-ag.de Branche: Stahl/Eisen ISIN: DE0006202005 Indizes: MDAX, CDAX, HDAX, Midcap Market Index, Classic All Share, Prime All Share Börsen: Amtlicher Markt/Prime Standard: Frankfurter Wertpapierbörse, Freiverkehr: Börse Berlin-Bremen, Hamburger Wertpapierbörse, Baden-Württembergische Wertpapierbörse, Börse Düsseldorf, Bayerische Börse, Amtlicher Markt: Niedersächsische Börse zu Hannover Sprache: Deutsch